Przysmaki na psie smaki — książka kucharska dla psich przyjaciół [Lily]

lipca 02, 2018



Tytuł: Przysmaki na psie smaki
Autor: Zuzanna Ingielewicz
Wydawnictwo: Jaguar
Rok wydania: 2015
Okładka: miękka


Opis Wydawcy:
Jeśli sięgniecie po tę książkę, to prawdopodobnie macie psiego przyjaciela. Kochacie go i chcielibyście, aby był zdrowy i zadowolony z życia. Przed Wami książka kucharska dla psów. Znajdziecie w niej psie przepisy na przekąski, dania główne, przysmaki świąteczne, wartościowe porady oraz mnóstwo pięknych zdjęć.


Dziś troszkę nietypowa recenzja, gdyż mam dla Was książkę kucharską z przepisami na smakowitości dla psiaków. Z pewnością wielu z Was, kochani (nie)grzeczni czytelnicy, ma takiego ogoniastego przyjaciela. Ja również, i szukałam od jakiegoś czasu możliwości przygotowania mu, w ramach odskoczni od gotowego jedzenia, smacznego i zdrowego posiłku jako nagrody, czy też przy specjalnej okazji (choćby święta, kiedy wszyscy jemy nieco inne potrawy, a mój mały futrzasty rozbójnik tylko szuka możliwości dostania się do ludzkiego stołu smakowitości) ;) 

Zacznijmy może od okładki, która, moim zdaniem, jest urocza i przyciąga uwagę. Widzimy psiaka, któremu nakłada białą czapeczkę kucharską, prawdopodobnie, jego Pańcia. ;) Przed Futrzakiem stoi smakowicie wyglądająca babeczka. Już sam ten obrazek spowodował, że miałam ochotę zajrzeć do tej książki.

Natomiast w środku, znajdziemy nie tylko proste w wykonaniu przepisy na psie przysmaki, obiady, posiłki dla ciut młodszych i tych ciut starszych psich towarzyszy, ale także praktyczne i, również moim zdaniem, podstawowe porady żywieniowe.




Przyznam, że zaskoczyło mnie, jak wiele przepisów mogę wykorzystać z tej pozycji, przygotowując własny obiad, oczywiście doprawiony przyprawami, których brakuje w daniach dla psiaków, gdyż te po prostu są dla nich szkodliwe.




Wszystko zostało opisane lekko i w przyjemnej formie, z dawką humoru i dobrych rad. To, co nadaje dodatkowego smaku tej lekturze, to niewątpliwie świetne i smakowicie wyglądające zdjęcia dodane  przy każdym przepisie.
Wypróbowałam również ostatnio jeden z nich, mianowicie na żelki jogurtowe z okazji urodzin mojego psiaka. Czy mu smakowały? Wierzcie mi, wręcz niebotycznie :D




Warte zaznaczenia jest również to, że złotówka z każdego sprzedanego egzemplarza jest przeznaczana na Fundację Azylu Pod Psim Aniołem.

Jeżeli chcielibyście zatem przyrządzić Waszemu czworonogowi smaczny i zdrowy posiłek, to jest to coś dla Was. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić tę niezwykłą książkę kucharską dla naszych kochanych pupili. 
Jedynym minusem jest to, że chciałoby się znacznie więcej przepisów ;)

Lily


Ocena: 5/6

You Might Also Like

0 komentarze

Dołącz do nas na Facebooku!

Instagram

Subscribe