"Mr. President" Katy Evans [Kocyk]

sierpnia 24, 2018

Tytuł: Mr. President
Autor: Katy Evans
Seria: Biały dom
Data premiery: 17.08.2018
Ilość stron: 
Cena: 29,90




Katy Evans ma na swoim koncie takie serie jak Real czy Manwhore. Obie cieszące się dużym zainteresowaniem w Polsce i na świecie. Jednak pierwszy tom "Mr. President"  jest moim pierwszym spotkaniem z twórczością autorki. Nie oczekiwałam zbyt wiele. Rodzaj literatury, którą wydaje Evans rządzi się swoimi prawami i rzadko zdarza mi się znaleźć w niej coś przyzwoitego.

Matthew Hamilton oraz Charlotte Wells spotykają się po raz pierwszy, gdy ona jest jeszcze małą dziewczynką, a ojciec Matta Prezydentem Stanów Zjednoczonych. Ze strony Charlotte niemal natychmiast rodzi się uczucie podziwu dla rodziny Hamiltonów. Podczas tego krótkiego spotkania, składa Matthew obietnicę, nie sądząc, że będzie musiała jej dotrzymać. Dorastając jako córka Senatora, dziewczyna kończy studia i poświęca się pracy charytatywnej, nie chcąc zagłębiać się w politykę. Dopiero gdy młody Hamilton ogłasza swoją kandydaturę na Prezydenta, zdaje sobie sprawę, że nie uda się jej uciec od przyszłości,a przyszłość właśnie się o nią upomniała, a może On się o nią upomniał...

Nie oczekiwałam wiele po tej książce. Szczerze mówiąc sięgnęłam po nią, ponieważ miałam ochotę na lekką książkę z wątkiem erotycznym, a gdy dowiedziałam się, że będzie to książka polityczna, a ja jako fanka House of Cards, nie mogłam jej sobie odpuścić. Mam mieszane uczucia. Z jednej strony jestem naprawdę zachwycona bohaterami, fabułą, z drugiej strony pozostało we mnie  rozczarowanie i nienasycenie. Katy Evans stworzyła dwie naprawdę mocne postacie, czego można ze świecą szukać w romansach i erotykach. Matthew Hamilton jest doprawdy bóstwem, nie tylko ze względu na powierzchowność; wysportowany, dobrze wyglądający mężczyzna o czekoladowych niemal czarnych oczach. Moje serce podbiła jego charyzma i potrzeba zmiany chorego systemu swojego kraju. Jego miłość do narodu, ale też nieprzeciętny urok osobisty. Z kolei Charlotte poukładana, asertywna, choć momentami strasznie niezdecydowana... Oboje nie byli w stanie zapanować nad tlącym się między nimi uczuciem, pożądaniem i potrzebą bycia razem. Niestety autorka nieprzerwanie rzucała im kłody pod nogi i chociaż od samego początku wiemy jak ta historia się skończy, potrzeba poznawania ich przeżyć i wydarzeń, które do tego doprowadzą, była paląca.

Czy coś mnie  rozczarowało? tutaj mogę zadziwić, ale największym minusem tej książki, były sceny pościelowe. Okazały się niesamowicie monotonne. Samo oczekiwanie, gdy się pojawią, przyprawiało mnie o gęsią skórkę i szybszy oddech, ale później, zaczynałam się nudzić. Podejrzewam, że Katy Evans wykorzystała na tyle swoją wyobraźnię, że nie zostało w niej nic oryginalnego dla tej dwójki. A wierzcie mi, ich pożądanie i ogień, co ja mówię, pożar! można było wykorzystać w dużo bardziej ciekawszych scenariuszach!
Jak każda książka erotyczna, tę również polecę jedynie osobom dorosłym. Powieść ma swoje lepsze i gorsze momenty, jednak nieprzerwana ciekawość i fakt, że nie mogłam się od niej oderwać, pochłaniając ją w ciągu jednej nocy, przemawia na jej korzyść. Z pewnością sięgnę po kolejny tom!

Za możliwość przeczytania książki bardzo dziękuję Wydawnictwu Kobiece.


Mr. President | Commander in Chief

You Might Also Like

0 komentarze

Dołącz do nas na Facebooku!

Instagram

Subscribe