"Hate to love you" Tijan [Kocyk]

czerwca 08, 2019



Tytuł: Hate to love you


Autor: Tijan Meyer

Wydawnictwo: Kobiece

Ilość stron: 412

Data premiery: 29.05.2019

OPIS:

Był dokładnie takim chłopakiem, jakiego miała unikać

Pierwsza zasada: Kennedy Clarke będzie unikała seksownych facetów, kiedy zacznie studia na wymarzonym uniwersytecie.

Druga zasada: Kennedy będzie wystrzegać się wszelkich dramatów. Musi wtopić się w otoczenie i za wszelką cenę unikać bycia na świeczniku.

Trzecia zasada: Kennedy skupi się na tym, by zacząć wszystko od nowa. Z dala od rodziny, złośliwych koleżanek i wkurzających ją kolegów.

Jednak wystarczy jeden zadziorny i nielubiący sprzeciwu chłopak, by wszystkie zasady trafił szlag.


RECENZJA:

Nigdy nie czytałam książek Tijan, dlatego za “Hate to love you” zabrałam się z ogromną ciekawością. Z początku było naprawdę obiecująco, lecz później mój zapał kolosalnie zmalał.

Kennedy Clarke rozpoczęła studia z kilkoma założeniami: zero facetów, zero dramatów, tylko nauka. Prędko jej plany się posypały, a raczej to Shay Coleman, kapitan drużyny, je zniweczył. Kennedy przeszła przez piekło w liceum i chciała tego uniknąć na studiach. Jednak umawianie się z kapitanem drużyny jej w tym nie pomogło.

Polubiłam Kennedy za jej ostry język, buntowniczą osobowość, a Shay’a za to, że jest takim przyzwoitym facetem. Jednak cała budowa książki, chaotyczne opisy i dialogi zniszczyły moją przyjemność. Męczyłam się od połowy, aby przebrnąć do końca, tak nielogicznie zbudowano tę powieść. Na początku zapowiadało się naprawdę obiecująco i nie mogłam się oderwać, jednak z czasem wszystko zaczęło się rozpadać.

Wielkim plusem tej powieści jest opis związku Kennedy i Shay’a, jego ewolucja, wzajemna fascynacja. Doprawdy, o tym czytało się z wielką przyjemnością i wypiekami na twarzy. Według mnie to jedyny i największy atut tej powieści: Kennedy i Shay. Reszta poległa. Zbyt wiele zbędnych postaci, które nakreślono ogólnikowo i bez większego polotu. Uważam, że znajdą się osoby, które uwielbiają takie powieści, dla mnie była bardzo przeciętna ze względu na styl pisania. Zachęcam do przeczytania tej książki i wyrobienia sobie własnej opinii.

Ocena: 3/6

Za możliwość przeczytania książki dziękuję: Wydawnictwo Kobiece.

You Might Also Like

0 komentarze

Dołącz do nas na Facebooku!

Instagram

Subscribe